كارجو پلاس كارجو پلاس .

كارجو پلاس

راهنماي كارجويان براي پيدا كردن كار و بهترين موقعيت‌هاي استخدام

كارفرما بازخوردش در مورد رزومه و درخواست شغلي كارجو را به او اطلاع ميدهد

كارجوياني كه رزومه خود را از طريق سايت جاب ويژن ارسال مي‌كنند مي‌توانند بازخورد و نظر كارفرما را مشاهده كنند. در صورتي كه رزومه شما مورد تائيد قرار بگيرد به كارجو اطلاع داده مي‌شود و حتي اگر رزومه رد شود هم دلايل رد شدن رزومه از ديد كارفرما به اطلاع كارجو خواهد رسيد. به‌اين‌ترتيب، كارجويان مي‌توانند به كمك اين بازخوردها متوجه نقاط ضعف خود شوند و با تقويت آن‌ها موقعيت شغلي بهتري پيدا كنند.

خدمات كاريابي رايگان شده است


يكي از مزاياي مهم كاريابي انلاين اين است كه وب‌سايت‌هاي استخدامي مثل جاب ويژن تمام خدمات و سرويس‌ها را به‌صورت كاملاً رايگان در اختيار كارجويان قرار مي‌دهند. به‌اين‌ترتيب، شما بدون اينكه هزينه‌اي بپردازيد فقط با جستجو در سايت جاب ويژن مي‌توانيد صدها آگهي شغلي را مشاهده كنيد و در صورت تمايل، رزومه خود را برايشان بفرستيد.

حرف آخر

كاريابي آنلاين به وبسايت هاي آنلايني گفته مي شود كه نقش واسطه بين كارجو و كارفرما را بر عهده دارند و خدمات شغل يابي و استخدام و كارمند يابي مختلف را به آنها ارائه مي‌كنند. تا همين ۱۰-۱۵ سال پيش، بخش عمده فعاليت‌هاي شغل يابي به دفاتر و مؤسسات كاريابي حضوري و سنتي اختصاص داشت كه به دو شكل دولتي و خصوصي فعاليت مي‌كردند، ولي با گسترش دسترسي همگان به اينترنت و ديجيتالي شدن كسب‌وكارها، اين مؤسسات هم به سمت آنلاين شدن پيش رفتند و در حال حاضر وب‌سايت‌هاي كاريابي آنلاين مختلفي در ايران راه اندازي شده اند.

سايت استخدام آنلاين جاب ويژن با خدمات و امكانات متعددي كه دارد مورداعتمادترين و پربازده‌ترين سايت كاريابي ايران شناخته مي شود و تاكنون توانسته به صدها و هزاران كارجو در پيدا كردن شغل موردنظر و استخدام شدن كمك كند. با مراجعه به صفحه فرصت‌هاي شغلي جديدترين آگهي‌هاي استخدام تهران و ساير شهرها را ببينيد و با توجه به مهارت‌ها و علاقه‌مندي‌تان براي آن‌ها رزومه بفرستيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۷:۳۶ توسط:محيا باقري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :