كارجو پلاس كارجو پلاس .

كارجو پلاس

استخدام پرستار در بيمارستان‌هاي خصوصي و معتبر كشور

آيا امكان پيشرفت و ارتقاي شغلي وجود دارد؟

بله؛ پرستاراني كه تازه از دانشگاه فارغ‌التحصيل شده‌اند مي‌توانند در مراكز درماني مختلف و بيمارستان در موقعيت‌هاي استخدام پرستار مشغول به كار شوند. اين افراد معمولاً كار خود را به عنوان پرستار شيفت شروع مي‌كنند؛ اما با كسب تجربه و افزايش مهارت‌هاي پرستاري امكان پيشرفت شغلي براي اين افراد وجود دارد و ممكن است بعد از چند سال فعاليت ارتقاء پيدا كنيد و در سمت‌هاي زير مشغول به كار شويد:

  • سرپرستار
  • سوپروايزر آموزشي، باليني و كنترل عفونت
  • مترون يا مدير خدمات پرستاري
  • استف و پرستار مراقب

حداقل مدرك مورد نياز بيشتر مراكز درماني استخدام پرستار، كارشناسي است. اما درصورتي‌كه در مقطع كارشناسي ارشد و بالاتر نيز تحصيل كرده باشيد مي‌‌توانيد فرصت‌هاي شغلي بهتر و درآمد بالاتري داشته باشيد. به‌عنوان مثال اگر مدرك دكتري داشته باشيد، حتماً اين امكان برايتان وجود دارد كه به پست مديريتي و رياست بيمارستان نيز ارتقا پيدا كنيد.

مدير بيمارستان كيست؟

مديريت يك بيمارستان كاري بسيار حساس و دشوار است و مي‌تواند تمام وقت شما را در طول روز بگيرد. مدير بيمارستان بايد در تعامل پيوسته با پزشكان، بيماران، پرستاران و ساير پرسنل بيمارستان باشد و به مشكلات آن‌ها رسيدگي كند و همه را، از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي را راضي نگه دارد. اين شغل در كنار اين دشواري‌ها، درآمد بالايي هم دارد.

استخدام پرستار در وزارت بهداشت

علاوه بر بيمارستان‌هاي خصوصي و مراكز درماني، وزارت بهداشت و درمان نيز براي تأمين نيروي متخصص در مشاغل مختلف اقدام به برگزاري آزمون استخدامي مي‌كند. يكي از رشته‌ها و مشاغل موردنياز وزارت بهداشت، پرستاري است و بسياري از پرستاران براي استخدام در بيمارستان‌ها و مراكز درماني دولتي تمايل به شركت در اين آزمون دارند.

طبق صحبت‌هاي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نياز به استخدام پرستار در سطح كشور وجود دارد و قرار است مجوزهاي لازم براي جذب نيروي جديد از طريق آزمون صادر شود. از طرفي، رئيس سازمان اورژانس كشور نيز اعلام كرده بود كه به ۲۰ هزار نيروي متخصص نياز دارد و قرار است از طريق آزمون استخدامي، اين افراد جذب و استخدام شوند. شما مي‌توانيد از طريق جاب ويژن از زمان و تاريخ دقيق آزمون استخدامي وزارت بهداشت مطلع شويد.

نتيجه‌گيري

پرستاري شغلي حساس و مهم است كه تمام پرستاران با جان انسان‌ها در ارتباط هستند و با كوچك‌ترين سهل‌انگاري مي‌توانند باعث مرگ بيماران شوند. براي استخدام پرستار نياز به مدرك كارشناسي در رشته پرستاري است؛ علاوه بر اين پرستاران به ويژگي‌هاي شخصيتي خاصي مثل توانايي انجام چند كار به‌صورت هم‌زمان، تفكر انتقادي، مهارت گوش دادن و صحبت كردن، حس دلسوزي و دقت و هوشياري بالا نياز دارند.

روزانه آگهي‌هاي استخدام پرستار زيادي منتشر مي‌شود كه براي مشاهده آگهي‌هاي كار نياز است به سايت‌هاي كار و استخدامي مراجعه كنيد و در صورت نياز رزومه خود را براي آنان ارسال كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۵:۴۷ توسط:محيا باقري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :